1. خانه
  2. بلاگ
  3. آشنایی با مشخصات و ویژگی های برج فرهیختگان

آشنایی با مشخصات و ویژگی های برج فرهیختگان

آشنایی با مشخصات و ویژگی های برج فرهیختگان آشنایی با مشخصات و ویژگی های برج فرهیختگان
0 ستاره
manager 04 فروردین 1401 0

برج فرهیختگان کوهک، از جمله برج هایی در تهران است که دارای چشم انداز بسیار خوبی است، با زندگی در این برج می توانید زندگی سرشار از رفاه و راحتی را داشته باشید. به طور کلی زندگی در برج می تواند تجربه هیجان انگیز برای بسیاری از افراد باشد. در این مقاله قصد داریم که اطلاعات جامع در رابطه با برج فرهیختگان ارائه دهیم.

اطلاعات جغرافیایی در مورد برج فرهیختگان

برج فرهیختگان کوهک، به لحاظ موقعیت جغرافیایی در موقعیت مناسبی قرار دارد. این برج در بلوار کوهک منطقه 22 تهران است. برج به پزشکان بیمارستان تریتا تعلق دارد و ساخت آن نیز توسط شرکت پاسارگاد انجام شده است. به لحاظ فرهنگی، منطقه قرارگیری این برج بسیار مناسب است. اگر قصد خرید و فروش در برج فرهیختگان را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. زمانی که این برج ساخته شد از لحاظ موقعیتی دسترسی به مراکز خرید، بیمارستان، مسجد و... مورد توجه بوده است.

اطلاعات جغرافیایی در مورد برج فرهیختگان

مشخصات برج فرهیختگان کوهک

برج فرهیختگان به لحاظ چشم انداز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، برج تریتا از دو بلوک جدا، تشکیل یافته است که هر کدام از آن ها 22 طبقه با کاربری مسکونی دارند. علاوه بر این سه طبقه منفی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. هر یک از این بلوک طراحی متفاوتی دارند. آپارتمان ها یا دو خوابه و یا سه خوابه هستند که دارای متراژهای ذیل هستند:

  • 167 متری دو خوابه

  • 220 متری سه خوابه

  • 225 متری سه خوابه

  • 250 متری سه خوابه

ویژگی های متمایز برج فرهیختگان تریتا

ویژگی های متمایز برج فرهیختگان تریتا

 هنگامی که داخل واحدها می شوید و در کنار پنجره ها قرار می گیرید، فضای باز و با وسعت بزرگ را خواهید دید. پنجره هایی که در واحدها مورد استفاده هستند سرتاسری و نورگیر می باشند. برجی به صورت L  مانند طراحی شده است. این برج به سمت دریاچه و جنگل چیتگر چشم انداز دارد. از جهات مختلف برج در شرایط ایده آل قرار دارد و فضای آن به صورت کامل دلباز است و فضای بیرون نیز جذابیت زیادی دارد.

برج فرهیختگان

دسترسی‌ها به برج

همان طور که گفته شد، برج فرهیختگان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایط ایده ال قرار دارد. از این برج امکان دسترسی به تمامی معابر و خیابان های اصلی وجود دارد. از طریق بلوار کوهک می توان به آزادراه های اصلی از جمله حکیم، آزادگان، همت و اتوبان تهران-کرج دسترسی داشت. یکی از مراکز تجاری بزرگ یعنی طوبی، در مجاورت برج قرار دارد. همچنین می توانید به مکان های تفریحی از جمله دریاچه، بوستان، آبشار و لتمان کن دسترسی داشته باشید. پارک جنگلی چیتگر و تهران مال نیز در دسترس است.

برج فرهیختگان

مزایای برج نشینی

 بهتر است که به مزایای برج نشینی اشاره شود تا کسانی که قصد زندگی در برج دارند از مزایای آن اطلاعات لازم و کافی داشته باشند:

  • امکانات مدرن: از ویژگی های آشکار برج ها داشتن امکانات کامل و کافی است، با زندگی در برج تمامی نیازهای ضروری شما برطرف خواهد شد. بر همین اساس یک زندگی مدرن را خواهید داشت. منازل مسکونی که در برج خریده می شوند تفاوت زیادی با اتاق های یک هتل ندارند، شما این طور احساس خواهید کرد که همیشه در هتل هستید و فضای زیبایی در برابر دیدگان شما خواهد بود.

  • زندگی لوکس: بسیاری از برج ها شباهت زیادی به شهرک های کوچک دارند بدین مفهوم که در داخل آن ها امکانات ورزشی، رستوران، فضای بازی برای کودکان، سونا، استخر، آسانسور، باربر، شوتینگ زباله و مهدکودک دیده می شود.شما در این برج ها احساس آرامش و راحتی خواهید داشت چرا که برای دسترسی به ضروریات ها و امکانات بیشتر نیاز به طی مسافت طولانی نیست چرا که همه امکانات در داخل برج موجود است. زندگی در برج سبب می شود که در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی شود.

  • ایمنی بالا: از مهم ترین مزایایی که برای زندگی در برج ها وجود دارد مربوط به امنیت بالای آن است. در صورتی که در برج زندگی کنید با مواردی از قبیل دزدی روبرو نمی شوید یا خیلی کم خواهد بود. چرا که نگهبان ها به راحتی از امنیت ساختمان شما محافظت می کند. علاوه بر این در برج ها، شاهد ایمنی های بیشتری از قبیل سیستم اعلام حریق، برق اضطراری، منبع آب اضطراری، پمپ آب، سیستم کدینگ، دربهای ضد سرقت، سیستم تلفن داخلی و... هستیم. زمانی که حوادث و اتفاقاتی از قبیل آتش سوزی، قطعی برق و... رخ دهد، شما در برج احساس بدی نخواهید داشت. نکته مهم و قابل توجهی که در مورد برج ها می توان اشاره داشت این می باشد که بسیاری از آن ها دارای ساختار اصولی است. به همین دلیل نیز مقاومت بالایی در برابر زلزله دارند که موضوع بسیار مهمی به حساب می آید. در این برج ها به طور معمول از مصالح و ابزارهای با کیفیت و استانداردی استفاده می شود.

  • قانونمندی: برج ها به لحاظ امنیت در شرایط خوبی قرار دارند و در واقع قانونمند می باشند، در واقع ورود و خروج افراد بررسی می شود. در بخش لابی، به صورت بیست و چهار ساعته، نگهبان وجود دارد که از تمامی ساکنان، آگاهی دارند. در صورتی که اقوام قصد مراجعه به واحد و یا منزل مسکونی را داشته باشند در این زمینه باید اطلاع رسانی شود تا نگرانی وجود نداشته باشد.

  • منظره عالی: یکی از مهم ترین عواملی که موجب می شود بسیاری از افراد به دنبال برج ها بروند، منظره و چشم اندازه خوب این برج هاست که موجب می شود افراد ساکن مخصوصا در طبقات بالا از مشاهده مناظر شگفت زده شوند.

مزایای برج نشینی

جمع‌بندی در برج تریتا

همان طور که گفته شد، برج فرهیختگان از جمله برج های مهم در شهر تهران است. این برج دارای مزایای بسیار زیادی است که می توان به دسترسی خوب،  موقعیت جغرافیایی مناسب، چشم انداز عالی و... اشاره داشت. همه این موارد می تواند سبب جذب شما برای زندگی در برج شود. اگر می خواهید در یک برج خوب زندگی کنید، به برج فرهیختگان فکر کنید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید