1. خانه
  2. بلاگ
  3. برج های امام حسن مجتبی رزلند از برج های منطقه 22

برج های امام حسن مجتبی رزلند از برج های منطقه 22

برج های امام حسن مجتبی رزلند از برج های منطقه 22 برج های امام حسن مجتبی رزلند از برج های منطقه 22
5 ستاره
manager 05 فروردین 1401 0

امروزه برج سازی در کلان شهر تهران بیشتر از پیش شده و شاهد برج های مختلف با امکانات فوق العاده در مناطق مختلف از جمله منطقه 22 هستیم. برج های امام حسن مجتبی رزلند یکی از این مجتمع های مسکونی می باشد که با همکاری و مشارکت تعاونی ستاد مشترک ارتش ساخته شده است. یکی از جذابیت های این برج فوق العاده، اشراف آن به دریاچه چیتگر و منظره فوق العاده آن می باشد. آب و هوای خوب و پاک در این منطقه از دیگر جذابیت های این برج ها برای افرادی است که تمایل به زندگی به دور از دود و آلودگی دارند اما در عین حال دوست دارند که به شهر تهران بسیار نزدیک بوده و در این شهر زندگی کنند. مجری این طرح فوق العاده مجموعه باملند می باشد.

مهمترین ویژگی های برج های امام حسن مجتبی

با توجه به اینکه برج های امام حسن مجتبی در منطقه 22 قرار دارد و این منطقه در عین حال که در غربی ترین منطقه تهران است بسیار آب و هوای فوق العاده ای دارد، این موضوع می تواند از مزایای این برج ها باشد. همچنین مجاورت و اشراف آن به منظره زیبای دریاچه چیتگر از دیگر ویژگی های این مجتمع مسکونی می باشد. زاویه ساخت این برج ها و در نتیجه نورگیری فوق العاده آن، از دیگر ویژگی هایی است که می توان در رابطه با این برج ها بیان کرد. این برج ها 21 طبقه بوده و کار بلوک های c و d به اتمام رسیده اند و در آن ساکن هستند و بلوک های a و b در شرف اتمام می باشند.

نوع ساخت این برج ها بدین گونه است که دارای یک طبقه کامل به عنوان لابی و 4 طبقه منفی می باشد. کاربری این 4 طبقه عبارت است از پارکینگ، زیرزمین و انباری مورد نیاز برای هر واحد می باشد. 

ویژگی های برج های رزلند

نوع و متراژ واحدهای برج های امام حسن مجتبی رزلند

یکی از مزایای این برج ها این است که خانواده ها با تعداد اعضا مختلف بر اساس نوع درآمد و بودجه خود، می توانند مناسب ترین واحد را خریداری نمایند زیرا برج های امام حسن مجتبی شامل واحدهای مختلف با تنوع در متراژ می باشد. از واحدهای 85 متری تا 250 متری در این مجموعه وجود دارد.

برج های a و b در مراحل پایانی کار خود بوده و در حال تکمیل نما و تاسیسات آن می باشند و امید است که تا پایان سال آماده تحویل باشد. سیستم واحد بندی و متراژ در این برج ها بدین گونه است که متراژ واحد 1 تا 16 بین 85 تا 120 متر می باشد و در هر طبقه 6 واحد قرار دارد. نحوه تقسیم بندی بدین گونه است که 2 واحد 120 متری و 2 واحد 85 و 2 واحد نیز 100 متری هستند.

اما از طبقه 17 تا 20 در هر طبقه تنها 5 واحد قرار داشته که یک واحد از طبقات زیرین کمتر می باشد. تقسیم بندی متراژ واحد ها بدین گونه می شود که یک واحد 170 متری و 2 واحد 85 و 100 متری در آن قرار می گیرد.

طبقه 24 برج های امام حسن مجتبی، پنت هاوسی فوق العاده دارد که متراژ آن 250 متر می باشد.

در صورتی که تمایل دارید تا ویو شهر و دریاچه را داشته باشید، باید واحدهای 100 متری را انتخاب نمایید. واحدهای 85 متری دید شهر و واحدهای 120 متری دارای ویو دریاچه هستند.

برج های امام حسن مجتبی رزلند

اطلاعات تکمیلی در رابطه با واحدهای مختلف برج های رزلند منطقه 22

تعداد اتاق خواب در واحدهای 85 و 100 متری 2 عدد می باشد که هر دو آنها دارای بالکن هستند. متراژ این بالکن ها در واحدهای 100 متری برابر با 3 و 6 متر می باشد. در واحدهای 85 متری هر دو نوع سرویس ایرانی و فرنگی وجود دارد و حمام آن نیز از نوع حمام های مدل جدید کابین دار می باشد. در واحدهای 100 متری یک اتاق به صورت مستر با سرویس جداگانه در نظر گرفته شده است.

واحدهای 120 و 170 متری 3 خوابه هستند. واحدهای 120 متری دارای بالکن 8 متری و واحدهای 170 متری دو بالکن 6 و 9 متری دارند. در واحدهای 170 متری یکی از خواب ها به صورت مستر در نظر گرفته شده. این واحدها هر دو نوع سرویس ایرانی و فرنگی را دارا هستند.

تعداد اتاق های واحد 250 متری 4 عدد می باشد که 3 عدد از آنها دارای بالکن هستند که متراژ آنها 7، 13 و 38 متری می باشد. در این واحد 2 اتاق به عنوان مستر در نظر گرفته شده. در این واحد، جکوزی، سونا، رختشویی، انبار و استخر در نظر گرفته شده است.

واحدهای مختلف برج های رزلند منطقه 22

برج D در مجتمع امام حسن مجتبی

در برج d به منظور رفاه حال ساکنان مجتمع، به غیر از واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری نیز قرار دارد. تعداد این واحدها 7 عدد بوده که متراژ متفاوتی دارند. متراژ 30، 100، 340 متر و یک واحد 700 متری در نظر گرفته شده است که می تواند به عنوان فروشگاهی زنجیره ای مورد استفاده قرار گیرد.

امکانات برج رزلند

سیستم سرمایش و گرمایش فوق العاده از نقاط قوت این برج ها می باشد. این تجهیزات از نوع داکت اسپلیت هستند. این برج ها 4 لاین آسانسور دارند. کف سرامیک درجه یک، درب و پنجره های UPVC دوجداره، سیستم دفع زباله از نوع شوتینگ از دیگر امکانات واحدهای برج های امام حسن مجتبی می باشند. تمام برج ها دارای سالن ورزشی، انباری و پارکینگ هستند و از این بابت تامین شده اند.

برج D در مجتمع امام حسن مجتبی

نحوه دسترسی به برج های امام حسن مجتبی

مسیر موجود برای دسترسی به این مجتمع مسکونی فوق العاده بسیار ساده می باشد. از چندین مسیر می توانید برای رفتن به این مجتمع استفاده نمایید.

1- از طریق بزرگراه آزادگان به سمت جنوب و از خیابان امیر کبیر

2- از طریق بزرگراه خرازی و بلوار کاشانی

3- اتوبان تهران کرج

4- شهرک گلستان

5- یکی از راحت ترین راه های دسترسی به برج های امام حسن مجتبی از طریق مترو چیتگر می باشد.

از این مجتمع می توانید از خروجی سرو آزاد و بلوار ایران به سمت دریاچه چیتگر حرکت نمایید. همچنین به سهولت می توانید از امکانات مجتمع تجاری باملند به دلیل نزدیکی به مجتمع استفاده نمایید.

برج های امام حسن مجتبی

مطلب آخر

در صورتی که تمایل دارید واحد یا واحدهایی را از برج های امام حسن مجتبی خریداری و یا به فروش برسانید، می توانید با کارشناسان پروژه رزلند در تماس باشید. قیمت گذاری در این برج بر اساس طبقه و متراژ واحد می باشد. همچنین می توانید با خیالی آسوده خرید و فروش خود را انجام دهید زیرا تک تک این واحدها دارای دفترچه مالکیت هستند که از طریق دفاتر تعاونی ستاد مشترک ارتش در اختیار شما قرار داده می شوند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید