1. خانه
  2. بلاگ
  3. خرید و فروش ملک در پروژه شهرک چیتگر

خرید و فروش ملک در پروژه شهرک چیتگر

خرید و فروش ملک در پروژه شهرک چیتگر خرید و فروش ملک در پروژه شهرک چیتگر
5 ستاره
محمد 25 مرداد 1399 0

شهرک چیتگر از جمله پروژه های مسکونی فوق العاده زیبایی است که به عنوان بزرگترین پروژه مسکونی غرب تهران نیز شهرت دارد. این شهرک در منطقه ۲۲ تهران واقع شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خوبی که دارد با استقبال خوبی برای سکونت و خرید و فروش به جهت سرمایه گذاری روبرو شده است.

موقعیت جغرافیای شهرک چیتگر

این شهرک مسکونی از قسمت شمال و جنوب به اتوبان های همت و حکیم منتهی می شود. از طرف شرق و غرب نیز بلوار ایران خودرو و پژوهش آن را در بر می گیرند. گفتنی است که این شهرک مسکونی در در نزدیکی آزاد راه تهران کرج قرار دارد و از نظر رفت و آمد با مترو و وسایل حمل و نقل عمومی نیز در اوضاع مساعدی به سر می برد.

دسترسی شهرک مسکونی چیتگر به اماکن تفریحی

همانطور که گفته شد، موقعیت مکانی شهرک چیتگر در وضعیت خوبی است و علاوه بر اینکه اهالی شهرک مسکونی چیتگر در نزدیکی پارک جنگلی و دریاچه چیتگر قرار دارند، امکان دسترسی به مناطق تفریحی و دیدنی دیگری نیز برایشان فراهم شده است. به طوری که می توان از ضلع جنوبی این شهرک به پارک ملی گیاه شناسی رفته و از دیدن این مکان جذاب و زیبا نهایت لذت را برد. علاوه بر این از ضلع شمالی شهرک می توانید به مرکز تفریحی و شهربازی هزار و یک شهر دسترسی داشته و خریدی بسیار لذت بخش را در مرکز خرید ایران مال که یکی از بزرگترین مراکز خرید، تفریحی و گردشگری خاورمیانه می باشد نیز تجربه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره پروژه شهرک چیتگر

تمامی مراحل ساخت و احداث شهرک چیتگر توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی انجام می شود که در واقع این شرکت به تعاون کل ارتش وابسته می باشد. به همین دلیل این شهرک به شهرک امام رضا ارتش و همچنین شهرک چیتگر بتاجا معروف می باشد. گفتنی است که در این پروژه از بهترین سازه های فولادی استفاده شده است و بالحاظ کیفیت نیز ساختمان ها در درجه بسیار خوبی قرار دارند و مجری آن این پروژه را در سبکی کاملا مدرن و زیبا اجرا می کند. این شهرک مسکونی دارای ۵ پهنه اصلی است که پهنه های  A، B و  تقریبا ساخته شده اند و دارای ویزگی های متعددی هستند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

پهنه A شهرک مسکونی چیتگر : این بخش که به پروژه که با نام بوستان معروف است دارای واحدهای ۶۲ متری تا ۱۵۰ متری می باشد که با نام های پامچال و ارکیده مشخص می شوند. گفتنی است که تاکنون برخی واحدهای این بخش تحویل داده شده اند و خرید و فروش آن ها به صورت پیش فروش و یا واگذاری امتیاز می باشد.

پهنه B شهرک مسکونی چیتگر : این بخش که با نام پروژه سروستان چیتگر شناخته می شود همان برج های پروانه ای شکلی هستند که با متراژهای مشخص ۳۳ متر و ۶۳ متر و همچنین با مبلغ مشخص به صورت خرید و فروش قدرالسهم معامله می شوند. برای تحویل این واحدها اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده اند. از طرفی انتخاب نهایی واحد در زمان تحویل قطعی آن صورت می گیرد.

پهنه C شهرک مسکونی چیتگر : این پهنه نیز با نام پروزه نارنجستان چیتگر شهرت دارد و برج های چهارگانه و برج مرجان در این منطقه قرار دارند. تعاونی های متعددی در این بخش فعالیت می کنند که از جمله ان ها می توان به تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش، تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش، تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش و همچنین تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش اشاره نمود.

برج های شهرک امام رضا چیتگر چه امکاناتی دارد؟

و اما در صورتی که قصد خرید ملک در برج های شهرک چیتگر را دارید لازم است با برخی امکانات این برج ها آشنا شوید. برج های شهرک امام رضا چیتگر دارای  امکاناتی از قبیل :

  • لابی و سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • دستگاه خوردپرداز بانک
  • سیستم آنتن مرکزی
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • سیستم IP Media و BMو همچنین سیستم هلی پد می باشند.

قیمت خرید و فروش آپارتمان در چیتگر

هر چند یکی از اصلی ترین اهداف احداث پروژه شهرک چیتگر تامین نیاز متقاضیان مسکن بوده است، اما سرمایه گذاری ملکی در این منطقه نیز از دیگر اهداف راه اندازی این طرح می باشد. از این رو تنوع بالایی در ارائه املاک مختلف در این شهرک وجود دارد و افراد مختلف با بودجه های گونگون امکان پیش خرید واحدهای شهرک چیتگر را دارند. اما در تعیین قیمت این ملک ها عوامل مختلفی از قبیل ویوی آپارتمان، منطقه احداث آن، طبقه ای که واحد در آن قرار دارد، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه، امکانات برج و واحد آپارتمان، نقشه آپارتمان و همچنین متراژ آن موثر خواهند بود. در صورتی که شما نیز قصد پیش فروش و یا خرید امتیاز این واحدها را دارید می توانید با کارشناسان ما در وبسایت ایران زمین در ارتباط باشید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید