1. خانه
  2. بلاگ
  3. برج نگین ساحل در کدان منطقه واقع شده است؟

برج نگین ساحل در کدان منطقه واقع شده است؟

برج نگین ساحل در کدان منطقه واقع شده است؟ برج نگین ساحل در کدان منطقه واقع شده است؟
5 ستاره
manager 28 اسفند 1400 0

برج نگین ساحل که با عنوان برج بازنشستگان ارتش نیز مشهور است، توسط تعاونی بازنشستگان ارتش به منظور سکونت اعضای تعاونی، ساخته شد. اجرای این پروژه غول آسا از سال ۱۳۸۶ آغاز گردید و در نهایت با ساخت دو برج مجزا با ۲۵ طبقه و ۱۳۷ واحد در هر کدام، به پایان رسیده است.

برج بازنشستگان ارتش

بسیاری از ارگان های دولتی پروژه های ساختمانی متعددی را برای اعضای تعاونی خود در نظر گرفته اند که اعضای این ارگان ها می توانند با پرداخت مبلغ مناسب تری این واحد های مسکونی را خریداری نمایند. برج بازنشستگان ارتش که با نام برج نگین ساحل شناخته می شود، یک برج مسکونی منحصر به فرد با معماری داخلی و بیرونی بسیار زیبا می باشد که در منطقه چیتگر تهران به منظور سکونت نیرو های بازنشسته ارتش، ساخته شده است.

این برج نورگیر در واقع یکی از بهترین مناطق تهران را به خود اختصاص داده که علاوه بر دید و منظره بسیار زیبا، به اتوبان های مهم و اصلی این استان نیز دسترسی دارد. این برج در واقع منظم ترین و بهترین برج مسکونی است که با مدیریت تعاونی بازنشستگان ارتش در منطقه ۲۲ استان تهران ساخته شد و در زمان مقرر به اعضای این ارگان دولتی تحویل گردید.

برج نگین ساحل در کجاست

برج نگین ساحل در کجاست

برج بازنشستگان ارتش برجی منحصر به فرد با ۲۵ طبقه می باشد که در منطقه ساحلی دریاچه چیتگر واقع شده است. یکی از برترین ویژگی های برج نگین ساحل، دید منحصر به فردی است که در اختیار ساکنین قرار می دهد. زیرا که اکثر ساختمان های ساخته شده در اطراف این برج ۴ الی ۶ طبقه هستند و این برج با ۲۵ طبقه، دید مجزا و وسیعی نسبت به دریاچه و طبیعت اطراف آن خواهد داشت. ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۶ آغاز گردید و سرانجام در سال ۱۳۹۲ توانست ۱۰۴۰ واحد مسکونی را به اعضای تعاونی تحویل دهد.

لازم به ذکر است، متراژی که در قرارداد با بازنشستگان این ارگان ارائه شده است  بر اساس واحد های مسکونی با ۱۱۰ متر می باشد. جالب است بدانید که نام اصلی این برج ها، برج نگین ساحل می باشد اما به دلیل اینکه مربوط به اعضای تعاونی ارتش می باشد، با نام برج های بازنشستگان ارتش نیز شناخته می شود.

برج نگین ساحل

موقعیت جغرافیایی ساخت پروژه

موقعیت جغرافیایی این برج مسکونی دقیقا در مرکز منطقه ۲۲ شهرداری تهران می باشد که در خیابان نیما یوشیج و در ناحیه شمالی دریاچه چیتگر واقع شده است. این برج دارای ۴ طبقه پارکینگ برای وسایل نقلیه ساکنین و همچنین ۱ طبقه لابی می باشد. بدین ترتیب می توان گفت که ۲۰ طبقه آن به واحد های مسکونی تعلق دارد. از آنجایی که زمین این برج پیش از افزایش قیمت املاک خریداری شد، قیمت واحد های مسکونی آن نسبت به سایر برج ها مناسب تر می باشد.

البته واحد های این برج با توجه به عواملی نظیر نورگیری، دید بیرونی، جهت گیری و ... قیمت های متفاوتی دارند و به طور کلی قیمت هر متر آنها از ۲۸ الی ۳۷ میلیون تومان می باشد. البته قیمت واحد برج نگین ساحل در طبقات بالاتر به دلیل سایر مزیت ها با متری ۴۰ الی ۴۵ میلیون تومان به فروش می رسند.

متراژ واحد های آپارتمانی تعاونی مسکن کانون بازنشستگان ارتش

متراژ واحد های آپارتمانی تعاونی مسکن کانون بازنشستگان ارتش

پروژه مسکونی بازنشستگان ارتش دارای دو برج با ۱۳۷ واحد در هر کدام می باشد که در هر طبقه ۷ واحد مسکونی قرار گرفته است. البته در طبقات ۱۹ و ۲۰، تنها ۶ واحد مسکونی ساخته شده اند. متراژ واحد های طبقه اول تا هجدهم این برج ها از ۱۱۰ تا ۱۲۵ متر مربع متغیر می باشد. در حالی که متراژ ۱۱۶ الی ۱۶۲ متر مربع به واحد های طبقات ۱۸ الی ۲۵ اختصاص داد. لازم به ذکر است که تعداد اعضای تعاونی بازنشستگان ارتش، مجموعا ۲۷۴ نفر می باشد که با تمامی آنها قراردادی مبنی بر تحویل واحد های ۱۱۰ متری، بسته شده است.

دسترسی این برج ها از شمال به بزرگراه شهید همت و شهربازی خاورمیانه می باشد. همچنین ساکنین آن از سمت جنوب نیز می توانند به بزرگراه حکیم و دریاچه و بوستان چیتگر دسترسی داشته باشند. آبشار تهران از طبقه اول تا بیستم به راحتی قابل مشاهده است و ساکنین از طبقه پنجم به بعد می توانند دید کاملی به کل شهر تهران داشته باشند.

ابعاد ویژه پروژه برج نگین ساحل

ابعاد ویژه پروژه برج نگین ساحل

لازم به ذکر است که اختلاف ارتفاع برج نگین ساحل با دریاچه چیتگر بیش از ۹۰ متر می باشد و همچنین برج ها به دلیل این که تمامی واحد ها نورگیر شوند، در نزدیکی یکدیگر ساخته نشده اند. زمین این برج دارای یک سند تک برگی متعلق به دولت می باشد که در سال ۱۳۸۶ برای اجرای این پروژه به تعاونی بازنشستگان ارتش واگذار گردید. هر واحد در این برج ها دارای انباری با متراژ مناسب و یک پارکینگ اختصاصی  می باشد.

در سال ۱۳۹۹ واحد های این برج ها توسط اعضای تعاونی بازنشستگان ارتش انتخاب گردید که در ماه های آینده می توانند در آنجا سکونت گزینند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این برج ها می توان به لابی من، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، فضای سبز دلنواز و همچنین آنتن مرکزی برای واحد ها، اشاره کرد.

ارتفاع برج نگین ساحل

نتیجه گیری

برج های مسکونی بازنشستگان ارتش را می توان از مدرن ترین و شیک ترین برج های مسکونی ارگان های دولتی دانست که طراحی و اجرای این پروژه کاملا بر عهده تعاونی بازنشستگان ارتش بود. از آنجایی که قیمت خانه در برج نگین ساحل نسبت به دیگر برج ها کمتر است، خریداری آن ها را می توان یک سرمایه گذاری مطمئن دانست. واحد های این برج های ۲۵ طبقه، کاملا نورگیر هستند و دسترسی ساکنین آن به بزرگراه های اصلی تهران بسیار راحت می باشد. دید عالی و همچنین تحویل به موقع واحد ها به اعضای بازنشستگان ارتش را می توان از دیگر مزیت های این پروژه مسکونی دانست.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید