1. خانه
  2. بلاگ
  3. آشنایی کامل با برجهای عرفان منطقه 22 تهران

آشنایی کامل با برجهای عرفان منطقه 22 تهران

آشنایی کامل با برجهای عرفان منطقه 22 تهران آشنایی کامل با برجهای عرفان منطقه 22 تهران
0 ستاره
manager 07 فروردین 1401 0

برجهای عرفان از جمله خوش ساخت ترین برجهای منطقه 22 تهران می باشد که در محدوده دریاچه خلیج فارس واقع شده است. این برج ها، که به صورت تک بلوک و دو به دو ساخته شده اند، در مجموع شامل 4 بلوک بوده و از دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و تجاری این منطقه ( همچون دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه بالمند ) برخوردار می باشد. موقعیت مکانی منحصر به فرد این برج ها سبب گشته است تا شهروندانی که علاقمند به زندگی در مکانی به دور از مرکز شهر و در آب و هوایی بهتر هستند، بسیار مشتاق زندگی در این محل باشند. در ادامه شما را بیشتر با امکانات و مزایای برج عرفان آشنا خواهیم ساخت.

ویژگی های برج عرفان

در رابطه با مشخصات برجهای عرفان باید بگوییم که این برجها، همانطور که در ابتدای متن ذکر شد، دارای 4 بلوک می باشد و هر بلوک شامل دو برج است. تعداد طبقات هر بلوک نیز متفاوت بوده و از 16 طبقه شروع شده و در حد ماکزیمم دارای 24 طبقه می باشد. 

در صورت تمایل به خرید و فروش در برجهای عرفان می توانید با کارشناسان این پروژه( آقای غنی زاده - آقای دانش )، با شماره تماس های ذکر شده، در ارتباط باشید:

  • 09128906765
  • 021-44766020
  • 09125003048
  • 021-44764900

لازم به ذکر است که بدانیم در این برج‌ها، تعداد واحدها در هر طبقه، یکسان بوده و در هر طبقه 6 واحد مسکونی وجود دارد. یکی از جنبه های لوکس برجهای عرفان، ساخت پنت هاوس مجزا برای هر برج می باشد که برای این منظور از دو طبقه استفاده شده است. 

واحد های مسکونی برج عرفان، دارای متراژ های گوناگون و تعداد اتاق خواب های متفاوتی می باشد؛ در نتیجه مشتریان می توانند از بین واحد های 98 متر و دو خواب گرفته تا 257 متر و چهار خواب، برای خرید هر واحدی که مدنظرشان هست، اقدام نمایند.

ویژگی های برج عرفان

موقعیت مکانی برجهای زیبای عرفان

آب و هوای نسبتا بهتری که بر محل استقرار برج عرفان ساکن است، سبب گشته تا این برجها از لحاظ موقعیت مکانی نیز بسیار سرتر از مناطق مسکونی واقع در مرکز شهر تهران باشند. 

از دیگر دلایل برتری لوکیشن این برجها می توان به امکانات تفریحی و تجاری فراوان این منطقه اشاره کرد که به دنبال مجاورت با دریاچه شهدای خلیج فارس حاصل گشته است.

دسترسی به محوطه برجهای عرفان نیز بسیار راحت بوده و شما می توانید برای این کار از مسیر بزرگراه هایی چون خرازی، حکیم، همت، آزادگان و تهران – کرج استفاده کنید.

اگر برایتان سوال است که وضع حمل و نقل و جابه جایی در این منطقه به چه صورت است، باید بگوییم که نیازی به نگرانی از این بابت نبوده و شما علاوه بر بهره مندی از مسیرهای خودروی شخصی، از ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و ایستگاه متروی چیتگر نیز برای منظور حمل و نقل استفاده نمایید. 

جالب است بدانید که علاوه بر کیفیت بالای عبور و مرور در این ناحیه، افراد ساکن در برجهای عرفان، در مواقع ضروری قادرند در کوتاه ترین زمان به مراکز درمانی نزدیک به این منطقه، از جمله بیمارستان تریتا، مراجعه نمایند. 

در رابطه با جاذبه های گردشگری و تفریحی محل استقرار برجهای عرفان، توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم. ساکنین برج دسترسی راحتی به این جاذبه ها خواهند داشت.

  • یکی از این جاذبه‌ها، آبشار تهران است که در نزدیکی برج قرار دارد. طراحی زیبای این مکان به گونه ای می باشد تا انتخابی فوق العاده برای خانواده‌های باشد که قصد تفریح و خوش‌گذرانی دارند.
  • از دیگر مراکز تفریحی نواحی اطراف برج عرفان می‌توان روستای وردیج و واریش را نام برد که ضمن برخورداری از فاصله بسیار کم تا برج‌های عرفان، ناحیه ای خوش آب و هوا بوده و ساکنین می‌توانند در کنار خانواده، آخر هفته ای لذت بخش را برای خود فراهم آورند.  

موقعیت مکانی برجهای زیبای عرفان

امکانات موجود در برجهای عرفان

جالب است بدانید که محوطه محل زندگی ساکنین این ناحیه، علاوه بر دارا بودن امکانات معمول و ضروری چون مجتمع های تجاری، فروشگاه های بزرگی مانند هایپر، رستوران و بانک، مراکز درمانی و داروخانه و کتابخانه برای محصلان و دانشجویان، از از امکانات ویژه ی دیگری نیز بهره مند بوده که سبب گردیده تا کیفیت زندگی برای ساکنین این محل تا زیادی افزایش یابد.

در این مورد به شما فضاهای سرسبز و زیبای اطراف برجهای عرفان را به شما معرفی می کنیم که امکان بازی کودکان و پیاده روی بزرگسالان فراهم آورده است، ضمن اینکه یک فضای اختصاصی دیگر برای ورزشکاران و دوچرخه سواران نیز در این ناحیه وجود دارد. 

یک مزیت دیگری که نباید از آن غافل شد، نزدیکی این برج ها به دریاچه می باشد که بهره مندی از آن، ضمن سهولت دسترسی به فضای زیبای دریاچه و آب و هوای مناسب، به ساکنین این امکان را می دهد تا سری هم به مجتمع های تجاری نزدیک این دریاچه بزنند؛ لذا شما برای خرید لازم نیست که مسیر طولانی را طی کنید. بلکه می‌توانید با مراجعه به مجتمع‌های تجاری اطراف برج، به خرید مایحتاج خود بپردازید.

امکاناتی که تاکنون ذکر کردیم، مربوط به بخش خارجی برج بود. از جمله دیگر امکاناتی که ساکنین بدون خروج از برج از آن بهره مند می باشند، این ویژگی است که هر یک از این برج ها دارای سالن اجتماعات مخصوص به خود بوده و ساکنین می توانند برای برگزاری مراسم‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

امکانات موجود در برجهای عرفان

آیتم های منحصر به فرد برجهای عرفان

  1. لابی بزرگ و شیک که به‌صورت شبانه‌روزی قابل استفاده ساکنین است.

  2. فعالیت مهدکودک در داخل برج؛ که این مورد بسیار مورد استقبال خانواده‌های دارای کودک قرار می‌گیرد؛ چرا که می توانند با کمترین زحمت و بدون نیاز به طی مسیری طولانی برای بردن کودکان خود به مهد، آنها را در همان محلی که زندگی می‌کنند به مهدکودک تحویل دهند. 
  3. وجود سالن ورزشی، سالن زیبایی، خشک‌شویی و آژانس اتومبیل
  4. ساکنین بدون صرف وقت در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها، بدون خروج از محوطه برج، می‌توانند به اغلب کارهای روزانه خود بپردازند.
  5. در این برجها برای هر واحد، پارکینگ و انباری مجزا طراحی و ساخته شده است. ضمن اینکه افراد دیگری که قصد آمدن به این برجها را دارند، می توانند از پارکینگ مهمان استفاده نمایند که این امکان، امنیت مورد نیازشان را تامین خواهد کرد.
  6.  حضور نگهبان در این برج‌ ها نیز باعث می‌شود این امنیت دوچندان شود. 

آیتم های منحصر به فرد برجهای عرفان

مشخصات برجهای عرفان

  • یکی از مشخصه های بارز برجهای عرفان دریاچه، ضد زلزله بودن آنها می باشد که این امر به دلیل استفاده از اسکلتی بسیار مقاوم در ساختار بدنه این برج است. 
  • استفاده از دوربین های مدار بسته در تمام محوطه بیرونی و درونی برج باعث شده است تا ساکنین از بابت امنیت محل سکونتشان نگرانی نداشته باشند. 
  • از استاندارد های یک برج مسکونی، برخورداری از سیستم اعلان حریق و اطفای حریق می باشد که هر خریداری باید بدان توجه نماید. باید بدانید که این مشخصه در رابطه با برج عرفان نیز رعایت شده است؛ از این رو در صورت وجود دود و حرارت، وجود آتش توسط سیستم مذکور اعلام شده و برای خاموش‌کردن آن نیز، ساکنین می توانند از تجهیزات آتش‌نشانی که در داخل برج وجود دارد، استفاده کنند. 
  • پنجره‌های واحدها از جنس آلومینیوم است و از شیشه‌های دوجداره در آن استفاده شده است. کاربرد این نوع از شیشه‌ها را در فصول سرد سال مشاهده خواهید کرد که چگونه با جلوگیری از ورود و خروج گرما و سرما، مصرف انرژی برج را در سطح بهینه نگه داشته و هزینه های مربوطه را کاهش می دهد. با وجود این شیشه ها گردوغباری هم به داخل منزل شما وارد نخواهد شد.
  • برای کف واحدها از کف‌پوش سرامیکی و همینطور برای شیرآلات منزل، از بهترین شیرآلات اهرمی موجود در بازار استفاده شده است. 
  • برای سیستم گرمایشی هر واحد نیز از پکیج هایی مجزا استفاده شده است که ساکنین می‌توانند در منزل خود به راحتی آن را نصب کند.

مشخصات برجهای عرفان

کلام آخر

با خواندن این مطلب، متوجه خواهید شد که دلیل معرفی این برجها از سوی مشاوران املاک به خریداران چه می باشد. 

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد خرید دارید، می توانید پس از کمی تحقیق درباره این برج‌ها و امکانات آن، تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید.

در رابطه با قیمت واحدها در این برج، نیز باید بدانید که فاکتور ها و عوامل متعددی در تعیین قیمت دخیل اند که موارد زیر، از جمله این فاکتور ها خواهد بود.

  • متراژ دقیق و طبقه‌ای است که منزل در آن واقع شده است؛
  • نوع نقشه خانه و نداشتن فضای پرت؛
  • وجود کابینت‌ها و کمد دیواری‌های سالم و به‌روز؛
  • تمیز بودن دیوارها و سالم بودن کف‌پوش منزل؛
  • اندازه اتاق‌خواب‌ها و همچنین نورگیر بودن منزل.

مواردی که ذکر شد، همگی بر قیمت واحد تاثیر گذار بوده و لذا خریدار می تواند پس از بازدید واحد موردنظر و مشخص شدن قیمت نهایی آن، اقدام  به خرید نماید.

در پایان به شما دیگر پروژه های همجوار برج های عرفان را معرفی می کنیم که عبارتند از:

  • برجهای احرار زمان دریاچه
  • پروژه آسمان
  • برج صیاد شیرازی فاز 2
  • برجهای بهاران دریاچه چیتگر

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید